Συνδρομητική υπηρεσία υποστήριξης των Φορολογικών Συστημάτων RBS
H RBS σε συνεργασία με τους κατά τόπους συνεργάτες της, σχεδίασε και υλοποίησε, μέσω της εφαρμογής ECR Connect, την μοναδική στο είδος της συνδρομητική υπηρεσία υποστήριξης, για όλες τις Φορολογικές Ταμειακές Μηχανές RBS, με κόστος μόνο 0,15€ την ημέρα
Η υπηρεσία υποστήριξης περιλαμβάνει:
Δωρεάν αναβάθμιση λογισμικού
Απολαύστε δωρεάν αναβαθμίσεις λογισμικού για το Ταμειακό Σύστημα μας, είτε απαιτούνται από τις φορολογικές αρχές, είτε προορίζονται για τη βελτίωση ή την επέκταση των λειτουργιών του, αλλά και για τη διόρθωση σφαλμάτων του λογισμικού (bug fixing).
Δωρεάν απομακρυσμένη πλήρη πρόσβαση
Παρέχουμε δωρεάν πλήρη απομακρυσμένη πρόσβαση στο Ταμειακό Σύστημα μέσω της εφαρμογής ECR Connect στους τεχνικούς μας, επιτρέποντάς τους να αντιμετωπίσουν τα ακόλουθα ζητήματα, υπό την προϋπόθεση ότι είναι τεχνικά εφικτά:
- Αντιμετώπιση οποιουδήποτε προβλήματος που παρουσιάζεται.
- Ρύθμιση παραμέτρων επικοινωνίας με ESend, myData, EFT/POS.
- Ενημέρωση ειδών, κατηγοριών και πελατών.
- Αλλαγές στον ΦΠΑ, λεκτικών τίτλου/υπότιτλου, μηνυμάτων κ.λπ.
Αυτές οι λειτουργίες είναι διαθέσιμες μέσω της εφαρμογής ECR Connect για τους τεχνικούς μας, προσφέροντάς τους την δυνατότητα να διαχειριστούν το Ταμειακό Σύστημα εύκολα και αποτελεσματικά.
Δωρεάν χρήση της mobile εφαρμογής
ECR Connect App
Απολαύστε τη δωρεάν χρήση της mobile εφαρμογής ECR Connect App για κινητές συσκευές iOS και Android. Μέσω αυτής της εφαρμογής, θα λαμβάνετε ενημερώσεις για τα ακόλουθα:
- Πωλήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί από το Ταμειακό Σύστημα σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο.
- Εξέλιξη του ΦΠΑ εκροών για τον τρέχοντα μήνα ή τρίμηνο.
- Σωστή αποστολή του “Ζ” στο Esend και των τιμολογίων στο myDATA.
Η εφαρμογή ECR Connect App σας παρέχει αυτές τις πληροφορίες, προσφέροντας έναν ευέλικτο και εύχρηστο τρόπο παρακολούθησης και διαχείρισης των σχετικών δεδομένων.”
Δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη
Παρέχουμε δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τη λειτουργία του Ταμειακού Συστήματος και για να αντιμετωπίσουμε πιθανά προβλήματα λειτουργίας.
Οι εξειδικευμένοι τεχνικοί μας είναι διαθέσιμοι για να σας παρέχουν τις απαραίτητες οδηγίες και να σας βοηθήσουν στην επίλυση οποιωνδήποτε προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν κατά τη λειτουργία του συστήματος.
Αποστολή στον λογιστή ή απευθείας στο myDATA*
Ο χρήστης μπορεί να αποστείλει τις λιανικές πωλήσεις, εμπορεύματα, προϊόντα και υπηρεσίες, συγκεντρωτικά στον λογιστή του ή απευθείας στην πλατφόρμα myDATA. Αυτή η αποστολή μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή τον χρήστη επιλέξει, ανά ημέρα, μήνα, τρίμηνο κ.λπ.
Για να είναι δυνατή η αποστολή στο myDATA, ο χρήστης πρέπει να διαθέτει την υπηρεσία ECR Invoicing και να έχει πιστοποιηθεί με τους κωδικούς του στην πλατφόρμα myDATA.
Με αυτόν τον τρόπο, οι πληροφορίες για τις πωλήσεις μπορούν να αποσταλούν αυτοματοποιημένα στο myDATA για σκοπούς φορολογικής καταγραφής και συμμόρφωσης.